Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10316/21234
Title: | “Does younger really equal better?”. Avaliação de estratégias de aprendizagem de vocabulário em inglês como LE no ensino básico | Authors: | Lourenço, Mónica Sofia Marques | Orientador: | Martins, Cristina Keating, Maria Clara |
Keywords: | Inglês LE; Ensino Básico; Vocabulário; Memória | Issue Date: | 23-Nov-2012 | Place of publication or event: | Coimbra | URI: | https://hdl.handle.net/10316/21234 | Rights: | openAccess |
Appears in Collections: | UC - Dissertações de Mestrado FLUC Secção de Estudos Anglo-Americanos - Teses de Mestrado |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lourenco, Monica (2006) Does younger really equal better.pdf | 2.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s) 20
762
checked on Oct 8, 2024
Download(s) 50
498
checked on Oct 8, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.