Search: Faculdade de Psicologia e Ciências da Educação
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.051 seconds).
- previous
- 1
- next
Item hits:
Issue Date | Title | Author(s) | Type | Access | |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2006 | Estudos psicométricos do instrumento de avaliação da qualidade de vida da Organização Mundial de Saúde (WHOQOL-100) para Português de Portugal | Vaz Serra, Adriano ; Canavarro, Maria Cristina ; Simões, Mário ; Pereira, Marco ; Gameiro, Sofia ; Quartilho, Manuel João ; Rijo, Daniel ; Carona, Carlos ; Paredes, Tiago | article | openAccess |
2 | 2008 | Impacto da doença crónica na qualidade de vida: Comparação entre indivíduos da população geral e doentes com tumor do aparelho locomoto | Paredes, Tiago ; Simões, Mário ; Canavarro, Maria Cristina ; Vaz Serra, Adriano ; Pereira, Marco ; Quartilho, Manuel João ; Rijo, Daniel ; Gameiro, Sofia ; Carona, Carlos | article | openAccess |
3 | 2008 | Sintomatologia depressiva e qualidade de vida na população geral | Gameiro, Sofia ; Carona, Carlos ; Pereira, Marco ; Canavarro, Maria Cristina ; Simões, Mário ; Rijo, Daniel ; Quartilho, Manuel João ; Paredes, Tiago ; Vaz Serra, Adriano | article | openAccess |
4 | 2017 | Escala de Desgaste do Cuidador Familiar (EDCF) | Carona, Carlos ; Pereira, Marco ; Canavarro, Maria Cristina ; Silva, Neuza | bookPart | openAccess |
5 | 2006 | Estudos psicométricos do instrumento de avaliação da qualidade de vida da Organização Mundial de Saúde (WHOQOL-Bref) para Português de Portugal | Vaz Serra, Adriano ; Canavarro, Maria Cristina ; Simões, Mário ; Pereira, Marco ; Gameiro, Sofia ; Quartilho, Manuel João ; Rijo, Daniel ; Carona, Carlos ; Paredes, Tiago | article | openAccess |
6 | Nov-2023 | For Whom and For How Long Does the “Be a Mom” Intervention Work? A Secondary Analysis of Data from a Randomized Controlled Trial Exploring the Mid-term Efficacy and Moderators of Treatment Response | Carona, Carlos ; Pereira, Marco ; Araújo-Pedrosa, Anabela ; Monteiro, Fabiana ; Canavarro, Maria Cristina ; Fonseca, Ana | article | openAccess |