Utilize este identificador para referenciar este registo: https://hdl.handle.net/10316/108932
Título: Be KINDER: unravelling paths to address gender stereotypes in education and early childhood
Autor: Moura, Tatiana 
Alaylı, Ayça
Ferreira, Patrícia 
Mascarenhas, Marta
Gergorić, Maja
Ionescu, Mihaela
Longo, Valentina
Data: Jun-2023
Editora: Centre for Social Studies, University of Coimbra
Projeto: 101005800 
GA 101005800 
Local de edição ou do evento: Coimbra
Resumo: This book brings together some of the KINDER project’s key contributions to the construction of a transformative and gender-sensitive education. It offers a set of common learning experiences developed by the KINDER international partners, which must be shared as a starting point for policies and programmes aiming at integrating gender issues at an early age at national and European level.
URI: https://hdl.handle.net/10316/108932
ISBN: 978-989-8847-58-4
Direitos: openAccess
Aparece nas coleções:I&D CES - Livros e Capítulos de Livros

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato
Be KINDER_unravelling paths to address gender.pdf1.41 MBAdobe PDFVer/Abrir
Mostrar registo em formato completo

Visualizações de página

138
Visto em 16/out/2024

Downloads

130
Visto em 16/out/2024

Google ScholarTM

Verificar

Altmetric


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.