Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10316/14372
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCoelho, Arnaldo Fernandes de Matos-
dc.contributor.authorMatos, Joaquim Manuel Aires Pereira de Almeida-
dc.date.accessioned2011-01-13T16:32:36Z-
dc.date.available2011-01-13T16:32:36Z-
dc.date.issued2011-01-13-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10316/14372-
dc.descriptionDissertação de mestrado em Ciências Empresarias (Marketing e Inovação) apresentada à Faculdade de Economia da Universidade de Coimbra.por
dc.language.isoporpor
dc.rightsopenAccesspor
dc.titleO desenvolvimento de novos produtos com sucesso : um caso de estudopor
dc.typemasterThesispor
dc.peerreviewedYespor
item.fulltextCom Texto completo-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1pt-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemasterThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.advisor.researchunitCeBER – Centre for Business and Economics Research-
crisitem.advisor.orcid0000-0003-4345-1349-
Appears in Collections:UC - Dissertações de Mestrado
FEUC- Teses de Mestrado
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Tese.docx1.37 MBTeXView/Open
capa.doc269 kBMicrosoft WordView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.