Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10316/12135
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNascimento, Maria Augusta Vilalobos F. P.-
dc.contributor.advisorBarreira, Carlos Manuel Folgado-
dc.contributor.authorMota, Vírigina Alexandre Alves da-
dc.date.accessioned2009-12-14T16:04:09Z-
dc.date.available2009-12-14T16:04:09Z-
dc.date.issued2009-11-30-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10316/12135-
dc.descriptionTese de mestrado em Supervisão Pedagógica e Formação de Formadores apresentada à Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação da Universidade de Coimbraen_US
dc.language.isoporen_US
dc.rightsopenAccessen_US
dc.subjectDocenteen_US
dc.subjectAvaliação do desempenhoen_US
dc.subjectFormaçãoen_US
dc.titleO novo modelo de avaliação de desempenho docente: Formação e percepções dos agentes avaliativosen_US
dc.typemasterThesisen_US
uc.controloAutoridadeSim-
item.openairetypemasterThesis-
item.fulltextCom Texto completo-
item.languageiso639-1pt-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.advisor.deptFaculty of Sciences and Technology-
crisitem.advisor.parentdeptUniversity of Coimbra-
crisitem.advisor.researchunitCFisUC – Center for Physics of the University of Coimbra-
crisitem.advisor.researchunitCEIS20 - Centre of 20th Century Interdisciplinary Studies-
crisitem.advisor.orcid0000-0003-4887-1369-
crisitem.advisor.orcid0000-0001-6137-2842-
Appears in Collections:UC - Dissertações de Mestrado
FPCEUC - Teses de Mestrado
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Tese Mestrdo Virgínia Mota.pdf4.28 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

297
checked on Jul 16, 2024

Download(s) 5

5,432
checked on Jul 16, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.