Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10316/14333
Title: Experience marketing : desenvolver relações assentes em experiências e emoções : caso : super bock super rock
Authors: Carvalheiro, Andreia Cristina Matias. 
Orientador: Coelho, Arnaldo Fernandes de Matos
Issue Date: 17-Dec-2010
Publisher: FEUC
Description: Dissertação de mestrado em Marketing apresentada à Faculdade de Economia da Universidade de Coimbra.
URI: https://hdl.handle.net/10316/14333
Rights: openAccess
Appears in Collections:UC - Dissertações de Mestrado
FEUC- Teses de Mestrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Tese - Andreia Carvalheiro - Experience Marketing.pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s) 50

456
checked on Apr 24, 2024

Download(s) 50

848
checked on Apr 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.