Salomé Pinho, Maria

Loading... 2 0 20 0 false
 
Credit Name
Salomé Pinho, Maria
 
Name
Pinho, Maria Salomé
 
Variants
Pinho, Salomé
 
 
Email
salome@fpce.uc.pt
 
 
Status
UC Researcher
Loading... 3 0 20 0 false

Publications
(All)

Refined By:
Date Issued:  [2020 TO 2022]

Results 1-9 of 9 (Search time: 0.061 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
12021Cognitive Training Effectiveness on Memory, Executive Functioning, and Processing Speed in Individuals With Substance Use Disorders: A Systematic ReviewCaetano, Tânia ; Pinho, Maria Salomé ; Ramadas, Eduardo ; Clara, Cátia; Areosa, Timóteo; Dixe, Maria dos Anjos articleopenAccess
216-Jun-2020A comparison of two personalization and adaptive cognitive rehabilitation approaches: a randomized controlled trial with chronic stroke patientsFaria, Ana Lúcia ; Pinho, Maria Salomé ; Bermúdez I Badia, Sergi articleopenAccess
34-Dec-2020Confessar ou não confessar durante um interrogatório policial: o papel da sugestionabilidade interrogativa e dos estilos de tomada de decisãoAgostinho, Inês de Oliveira AdriãomasterThesisopenAccess
410-Jan-2020Development and clinical validation of interactive technologies for cognitive rehabilitation of stroke patientsFaria, Ana Lúcia dos SantosdoctoralThesisopenAccess
524-Jun-2020Do spontaneous thoughts change with aging?: frequency and episodic specificity analysesJordão, Magda Inês Oliveira doctoralThesisopenAccess
624-Feb-2021Escala de Sugestionabilidade de Gudjonsson 1 modificada com base no Paradigma Clássico da DesinformaçãoBartolomeu, Bárbara Gisela SendasmasterThesisopenAccess
711-Dec-2020Escrever ou desenhar: o que é melhor para a evocação? Revisão narrativa sobre o efeito mnésico de desenharSantana, Ana Filipa Silva CorreiamasterThesisopenAccess
82020The effects of aging and an episodic specificity induction on spontaneous task-unrelated thoughtJordão, Magda ; Pinho, Maria Salomé ; St Jacques, Peggy L.articleopenAccess
921-Feb-2020Tipos de questões sugestivas mais eficazes na indução de sugestionabilidade interrogativa em estudantes do ensino secundárioOliveira, Inês Dias demasterThesisopenAccess