Browsing by Author Coelho, Arnaldo Fernandes Matos


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28-Sep-2022The main purpose of this study is to explore the factors that influence purchase intentions for electronic cigarette among young adults. The results of the study provide evidence and recommendations on the factors that influence consumers' intention to purchase e-cigarettes. That is, the role of health consciousness, habit and flavored tobacco ban on consumer purchase intention and behaviour within the expanded framework of Theory of Planned Behavior.Lu, Jiang LiangmasterThesisopenAccess
27-Sep-2023O Marketing de Serviços Públicos: Embaixada de Portugal em Bruxelas-Investigação e Análise do Marketing em Serviços ConsularesDias, Ana Isabel Cobra GraçamasterThesisopenAccess
21-Jul-2023Marketing Digital e a sua Aplicabilidade em Negócios B2BVieira, Catarina SousamasterThesisembargoedAccess
27-Sep-2023O Marketing Digital e o Marketing de ConteúdoCarvalho, Beatriz Clemêncio demasterThesisopenAccess
15-Nov-2021Marketing Digital e o seu papel na Área da Saúde PrivadaMoreira, Ricardo MacedomasterThesisopenAccess
19-Jul-2022Marketing Digital e Redes SociaisGonçalves, Mariana MarquesmasterThesisopenAccess
27-Sep-2022O MARKETING DIGITAL NA NEXX HELMETSPereira, Francisco Manuel de Almeida AlvesmasterThesisopenAccess
16-Nov-2021Marketing Político: Antecedentes e Consequentes das Comunidades de Marca PolíticasSêco, Ana Filipa RodriguesmasterThesisopenAccess
22-Sep-2023Marketing Político: Comunidades de Marca PolíticasCarvalho, Alexandre Filipe Espadilha FontesmasterThesisopenAccess
6-Mar-2023Modelling Attitude Towards Consumption of Vegan ProductsMiguel, Maria Isabel SimõesdoctoralThesisopenAccess
26-Jul-2021O Papel do Marketing Digital e do E-commerce em Situação PandémicaAmador, Ana Rita Pinto de Almeida RodriguesmasterThesisopenAccess
27-Jul-2021O papel dos patrocínios nos Esports e as atitudes dos consumidores face às marcas patrocinadorasViegas, José Miguel de Figueiredo Ângelo SoaresmasterThesisopenAccess
14-Nov-2020PESTER POWER: IDENTIFICAÇÃO DE MECANISMOS APLICADOS PELAS CRIANÇAS PARA EXERCER A SUA INFLUÊNCIA JUNTO DOS SEUS PAISNeves, João André LopesmasterThesisopenAccess
22-Sep-2023Refúgio da Lebre - Proposta de Estratégia em Marketing Digital para Unidade de Turismo em Espaço Rural: Um caso de Estudo.Santos, Miriam Cristina Gonçalves dosmasterThesisopenAccess
27-Jul-2021Relationship between Social Network Marketing and Brand Image and Customer Repurchase Intention and WOM in Retail IndustryJin, Wei YongmasterThesisopenAccess
14-Mar-2022RESPONSABILIDADE SOCIAL CORPORATIVA: DESENVOLVIMENTO E IMPLEMENTAÇÃO DE FERRAMENTAS DE GESTÃO SUSTENTÁVEL NA EDP COMERCIALCoimbra, Gabriela do CoutomasterThesisopenAccess
8-Sep-2022Social Media Marketing Como Instrumento De Comunicação No Caso B2BAntunes, Eduarda SousamasterThesisopenAccess
17-Mar-2023Stakeholders reactions towards corporate greenwashing: consumers, buyers and employees' perspectivesSantos, Célia Maria Ferraz dosdoctoralThesisembargoedAccess
8-Sep-2022Stakeholders' Engagement nos Mercados B2BGarcia, Ana Catarina FernandesmasterThesisembargoedAccess
20-Sep-2023A sustentabilidade como catalisador de mudança no tecido empresarialRibeiro, João Cardoso Moreira de VasconcelosmasterThesisopenAccess